donderdag 29 november 2012

Bijna zover

Ik heb een krankzinnige week achter de rug. Eigenlijk heb ik de afgelopen maand geprobeerd een maand vooruit te werken. Dat kan natuurlijk niet maar ik had wel een strakke planning om te zorgen dat zoveel mogelijk klaar was. Ik heb er een goed gevoel over, alles is afgeleverd en/of voorbereid. Morgen nog een MT vergadering, dan door naar een bijeenkomst met de buitendienst en dan is het gedaan.
Morgenavond zullen wat vrienden en familie langskomen om afscheid te nemen en mijn reisgenoot Thys zal samen met zijn vrouw arriveren. Alles is nu ingepakt dus zaterdagochtend kunnen we vertrekken.
Het is nog steeds een raar idee, ik zit nog zo midden in mijn werk dat ik me niet kan voorstellen dat ik overmorgen aan boord zal stappen. Hennie schreef vandaag op de positietracker (zie link Waar Ben Ik Nu) dat we Zondag 2 december vertrekken naar Suriname. Toen ik dat las realiseerde ik me dat het echt is, dat het gaat gebeuren. Ik kan niet wachten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten